sâmbătă, 24 martie 2012

fragmente facebook-ene

                           X: Buna draguto..
                              Ce fc..?
                           Y: dorm
                           X: :)))) vin si eu ? :***
                              Mumoasoo...!
                           Y: nu. nu ai inteles
                              defapt acum tu nu imi scrii mie
                              pentru ca eu nu sunt aici
                              eu dorm
                           X: adica nu vrei sa te mai bag in seama..??
                           Y: dorm
                           X: Deci cu cine vorb cu pc...??
                              Scumpo mie imi place..!!
                              IA lasa dormitul si vorb unpik cu mine...
                           Y: d o r m

Un comentariu: