joi, 12 februarie 2009

"mai,mai m-am gandit"

In legatura cu postarea din 28 ianuarie "tu/",in care vorbeam despre minciunile femeilor,Diana spunea...
"aiurea ce zici.apara ti sexul din care faci parte,nu l da de gol.Gandeste ca barbatii mint si n somn.so..."
Lucrul asta ma face sa-mi intarsec convingerile.Nu sunt eu cea care "da de gol" si nu am specificat ca barbatul nu minte.Vorbeam doar despre o realitate de care ne ferim,pentru a nu fi puse intr-o lumina proasta.Nu ne putem ascunde dupa deget:mintim;mintim la cafea,mintim la servici,mintim in pat,mintim zilnic,atat noi cat si ei.Este o realitate.Nu incerc sa denigrez un sex anume.

MINCIÚNĂ, minciuni, s.f. 1. Denaturare intenţionată a adevărului având de obicei ca scop înşelarea cuiva; neadevăr. ♢ Expr. A da (sau a face) (pe cineva) de minciună sau a prinde (pe cineva) cu minciuna = a dovedi că cineva a spus un neadevăr. A purta (sau a duce, a ţine) (pe cineva) cu minciuni = a promite mereu (ceva cuiva) fără a se ţine de cuvânt; a duce cu vorba.
MINCIÚNĂ s. 1. invenţie, născoceală, născocire, născocitură, neadevăr, palavră, plăsmuire, poveste, scorneală, scornire, scornitură, (pop.) iscoditură, (înv.) basnă, băsnire, (fam.) balivernă, braşoavă, (fam. fig.) basm, gogoaşă, tromboane (pl.). (Tot ce-a spus e o simplă ~.) 2. v. ipocrizie.
MINCIÚNĂ s. v. amăgire, eres, erezie, iluzie, pătlagină.
Minciună ≠ adevăr

5 comentarii:

  1. Nimeni nu este perfect. Trebuie sa stim sa-i prindem cu minciuna. Indiferent de sex.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...asta e un subiect deja mult discutat,si intors pe toate fetzele.Concluzia este una sindura:ok,mintim,dar in scopuri nobile!
    De ce nu scrii despre arta celor care nu indraznesc a minti?Si dupa ce se ghideaza ei...Eu n am reusit!

    RăspundețiȘtergere
  3. mintim si nu mereu in scopuri nobile.nu cred ca nu ai mintit absolut niciodata in favoarea ta.nu pot finisa acel "ceva" care,eu una,cred ca in ziua de astazi nu mai exista.

    RăspundețiȘtergere
  4. 'Unde esti iubi?'
    'In club cu fetele'
    'Dar ce e cu acel claxon?'
    'Eeii..niste derbedei se leaga de fusta Alinei, e cam scurta.'

    Extrem de nobil.

    RăspundețiȘtergere